دیابت نوزاد - An Overview

Wiki Article

سندرم تخمدان پلی کیستیک یک مشکل سلامتی است که با بسیاری از کیست های کوچک در تخمدان ها ، قاعدگی های نامنظم و سطح بالای هورمون های آندروژن مشخص می شود.

مردم اهل کارائیب، سیاه‌پوست‌های آفریقایی یا مردم جنوب آسیا و چینی‌ها بیشتر در معرض خطر ابتلا هستند.

زمانیکه هر یک از این علائم را مشاهده کردید می‌بایست به پزشک مراجعه کنید.

پزشک از انواع تست قند خون برای تشخیص این نوع از دیابت استفاده می‌کند.

لوزالمعده، هورمونی به نام انسولین تولید می‌کند که به عنوان کلیدی عمل می‌کند که اجازه می‌دهد قند خون وارد سلول‌های بدن شود تا آنها بتوانند از آن برای انرژی استفاده کنند.

نمونه هایی از غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید عبارتند از:

پیامدها و عوارض حمله قلبی در خانم‌ها به‌ مراتب بدتر و شدیدتر از مردان هستند. احتمال ابتلا به سایر عوارض دیابت مثل نابینایی، مشکلات کلیوی و افسردگی در زنان مبتلا به دیابت تیپ دو به ‌نسبت مردان بیشتر است.

اما بسیاری از افراد به این فکر می‌کنند که چگونه دیابت را به طور طبیعی درمان کنیم؟ درمان دارویی را نمی‌توان جایگزین کرد، اما طبیعت مانند همیشه، می‌تواند در تسهیل بیماری به کمک ما بیاید.

اگر کودک یکباره بیش از حد تشنه یا خسته شود یا ادرار بیش از حد داشته باشد، والدین وی نباید دیابت را تنها یک احتمال بدانند.

درنتیجه میزان قند خون (گلوکز) از حالت استاندارد بالاتر می‌رود. سلول‌های بدن فرد مبتلا به دیابت نوع ۲ توانایی جذب قند از مواد غذایی خوراکی را ندارند.

more info  اما علاوه بر موارد گفته شده برخی عوامل دیگر در بروز انواع مختلف بیماری ازدیاد قند خون موثر می باشند که به آنها می پردازیم :

روش‌های مختلفی برای درمان دیابت نوع ۲ در طب سنتی و با استفاده از داروهای گیاهی وجود دارد.

یکی از عوارض مهم دیابت نوع ۱ تشخیص داده نشده، کتواسیدوز دیابتی است.

اگر کسی هستید که از کودک مراقبت می کنید یا پرستار او هستید باید این موضوع را بدانید که معمولا بدن کودکان دیابتی نمی تواند انسولین لازم برای مصرف گلوکز را بسازد پس نمی تواند از گلوکز استفاده کند، در نتیجه قند و گلوکز مصرفی در بدن را نمی شود به انرژی تبدیل کرد میزان قند در خون زیاد می شود، در این شرایط است که بدن علائمی را از خود نشان می دهد که یعنی قند خون در فرد بالا است.

Report this wiki page